עולם הסמפלים – איך הכל התחיל

מפיק מוזיקלי באולפן ביתי
סמפלים איכותיים להורדה
21 באוקטובר 2017
הפקת ביט דאבסטפ
סמפלים לדיג'יי ולמפיק מוזיקלי
30 במאי 2018

הפקת מוזיקה באולפן הקלטות ביתי

שמעתם את המילה סמפלים? סימפולים? לא יודעים מה זה אומר לסמפל סאונד? יש לנו את ההסבר המקיף שיתן לכם רקע והיסטוריה על תחום הסמפלים והסימפולים. אז מאיפה הכל התחיל? להלן:

בחינת מוסיקה כדי לנצח הוא אחד היסודות של הדור לקפוץ היפ, ולכן לאור זאת, הנה כמה תרגילי הדרכה מדהימים כדי לראות את הסיכוי כי אתה עסוק להבין איך לעשות סמפלים נבדק.

בדיקת ההיסטוריה של עולם הסמפלים

החל עם קצת תמציתית של ההיסטוריה, בדיקה בקפיצה הירך התחיל עם DJ של ניצול פטיפונים לחתוך ולשנות פאנק ורשומות הנשמה לתוך קורסים חדשים של פעולה. כמו חדשנות מתקדמים ו samplers החל להכות אולפני, יצרני יכול לתפוס רכיבים של tunes, לשנות ולשלוט אותם לתוך צלילים חדשים זנים ו זנים.

בעוד שכלל כמה תופים ורכיבים נוספים לתערובת, המנגנונים החדשים האלה היו אידיאליים עבור ראפרים להלחין ולהקליט. סגנון זה של מבחן מבוסס היפ להקפיץ כבר הולך מוצק מנקודה זו קדימה, והוא חתיכת חיוני של תרבות לקפוץ הירך.

סמפלים – המקור מההיפ הופ הישן והטוב

הנה כמה מקרים של מנגינות היפ הופ מבוקר היטב.

מקרה דוגמא

לרדוף אחרי מוסיקה כדי לבדוק את המסלולים שלך הוא standout בין הזמן הטוב ביותר וכן פיצוי חלקים להשפיע על היפ כדי להקפיץ. אתה יכול לבקר בירידי שיא, לבקר בחנויות יד שנייה, לחפור דרך חברים ובני זוגות הצטברות, לרדוף באינטרנט.

איפה למצוא דוגמאות קלאסיות

סאונד של דרה

סאונד של דרה

עוד דבר מהותי שיש להביא בחשבון בעת ​​ביצוע בדיקה לקפוץ היפ לקפוץ הוא המקום שבו אתה המקור התופים שלך. כדי להתחיל עם תהיה לך את היכולת לנצל את חבילות חינם אתה מוצא להוריד באינטרנט, ובנוסף בדיקות תוף ארוזים המלווים מוצר כלשהו. אלה יש נטייה לא להיות ברמה גבוהה או רומן כמו הגדרת בצד את ההזדמנות גם לבדוק כמה תופים מן הרשומות הישנות עצמך.

רשומות פאנק משנות ה -70 הן מכרה זהב עבור סוגי הבדיקות הללו, אולם ההחלטה המבריקה של הבדיקה היא ש"ישנם אין עקרונות ".

מיזמים לעשות דגימה

הנה צעדים חיוניים כדי להפוך את היכו נבדק. השפעה על פעימה יכול להיות פשוט או כמו אכפת boggling כמו שאתה אוהב.

גלה דוגמה.

קליב לשנות את הדוגמה.

הקלט ו revamp את הדוגמה עם תופים.

כלול צלילים נוספים ומכשירים.

כמו שצריך להיות ברור, יש כמה גישות כדי להשיג תוצאות השוואתיות. להפריש כמה הזדמנויות כדי להבין איזו אסטרטגיה מתאים לך ביותר, ומעל לכל – יש כמה פעמים טובות!

להבין איך לעשות נבדק לקפוץ היפ מכה הוא מיזם ארוך ומפצה, בסוף היום מוצדק היטב, למרות כל הצרות. ישנם כמה אתרים עם סמפלים במאגר זמין לרכישה שם בחוץ, אבל מה יכול להיות מעולה על ביצוע משלך?

Samples
Samples
אתר Samples הוקם במטרה לספק למפיקים ויוצרי מוזיקה ספריות סאונד איכותיות ותיקיות סמפלים מקצועיים שאיתם הם יכולים להשתמש בהפקה שלהם ולשדרג אותה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן