סמפלים לדיג'יי ולמפיק מוזיקלי

הפקת מוזיקה באולפן הקלטות ביתי
עולם הסמפלים – איך הכל התחיל
8 באפריל 2018
סינטיסייזר חינם מאיתנו
האם מפיקים משתמשים בסמפלים או יוצרים הכל מאפס?
9 באוקטובר 2018

סמפלים הם למעשה קבצי סאונד שהוקלטו באולפני הקלטות מקצועיים בצורה של דגימות ולופים בכדי שמפיקים ודיג'יים ברחבי העולם יוכלו להעזר בהם בהפקת המוזיקה שלהם או בשירותי המוסיקה שלהם..בין אם הם מתקלטים במועדון, בין אם צריכים להפיק את השיר עם הסאונד המיוחד או בין אם הם צריכים להוסיף דגימה ייחודית בזמן הופעה.

מפיק מוזיקלי באולפן ביתיכמעט כל דיג'יי מוכר היום שמכבד את עצמו מחזיק מאגר נכבד של סמפלים איכותיים שיוכלו לשמש אותו לצורך תיקלוט טוב יותר.

כמעט כל מפיק מוזיקלי בעולם יוצר מוזיקה בעזרת סמפלים. עשרות רבות של ג'יגה בייטים נמצאים על מחשבים באולפני הקלטות עם מגוון דגימות וסמפלים ליצירת השירים וההפקות הבאות.

הדגימות הללו שעוזרים לדיג'יים ולמפיקים מייצרים למעשה איזור נוחות. קל יותר להגיע לתיקיית מוזיקה, לדעת מה אתה מחפש, לקחת את הדגימה וישר לגרור אותה לתוכנה..לדוגמא אם אני מחפש סאונד של היי האטס, אני נכנס לתיקיית הדגימות והסמפלים שלי על המחשב שאגרתי או רכשתי, עושה חיפוש מבין כל הסאונדים של היי האטסים, שומע משהו שמתאים להפקה שלי ולוקח אותו אליי לתוכנה לשימוש מיידי בשיר שאני עובד עליו עכשיו..קל ופשוט!

תחשבו רגע אם לא היה לכם דגימות סמפלים.. כמה זמן וכסף היה מבוזבז..הייתם צריכים להביא מתופף לאולפן, להכין את התופים עבורו, לשים מיקרופונים על כל המערכת או רק על היי האטס ולבקש ממנו לנגן עבורכם במספר וריאציות כדי שתקבלו את הסאונד שאתם מחפשים.

סמפלים לדיג'יים

סמפלים לדיג'יים

למעשה, דגימות וסמפלים לדיג'יי או למפיק מוזיקלי מייצרים חיים קלים, עבודה קלה, מהירה ונוחה..שולפים מהר מהתיקייה במחשב את הסאונד שבו רוצים להשתמש והוא תוך דקה כבר משולב בהפקה..

אם אתה מפיק מוזיקלי או דיג'יי ואם עד היום לא השתמש בסמפלים או דגימות סאונד..זה הזמן שלך לפתוח את הדרך שלך להצלחה ולהכנס לעולם מרתק של סימפולים, לופים ודגימות מוכנות לשימוש מהיר בתיקלוטים, בהפקות ובהופעות לייב.

מדהים כמה שזה ירתק אותך במהרה למצא תמיד סאונדים חדשים, להיות ראשון זה מחייב..ובמוזיקה, שזו האהבה של כולנו..אתה תמיד תתרגש שתשמע סאונד שחיפשת! לכן, אל תפסיק לחפש, אל תפסיק לבדוק סאונדים או סמפלים ואל תעצור לעולם לטובת המוזיקה.
Samples
Samples
אתר Samples הוקם במטרה לספק למפיקים ויוצרי מוזיקה ספריות סאונד איכותיות ותיקיות סמפלים מקצועיים שאיתם הם יכולים להשתמש בהפקה שלהם ולשדרג אותה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן