סאונד טוב זה שם המשחק


סאונדים וסמפלים מודרניים למפיקים יצירתיים


חבילות דגימות קול באיכות יוצאת דופן להשראה מוחלטת!
עבורינו, שירות לקוחות זה הדבר החשוב ביותר

כל מה שאתם צריכים לדעת

לקוחות שאלו אותנו הרבה שאלות, אנו החלטנו לענות!

קצת על סמפלים, דגימות סאונד ולופים

לופים: קטעי אודיו קצרים בדרך כלל בין 1-8 תיבות בקצב מסוים ובטון מסוים. כל קובץ שהוא מסוג "לופ" יהיה בעל מידע לגבי ה-BPM שלו (מהירות קצב). בכדי שתוכלו לדעת אם המקצב של הלופ מתאים למקצב של ההפקה שלכם, ואם הוא מהיר/איטי יותר אז תוכלו לשנות זאת בתוך התוכנה.

סמפלים – דגימות ONE-SHOTS: ניתן לומר שהם קולות בודדים של כלים מוזיקליים. ניתן להשתמש בכל כלי בנפרד וליצור שילוב שלהם ליצירת הלופ/הביט שלך. למשל פעימת תופים של קיק שאהבת, תוכל לשלב עם דגימת סאונד של סנר שאהבת.. לאחר שתצרף אותם לתוכנה שלך תוכל ליצור את המקצב שלך עם הסאונד שאהבת בצורה קלה!

כל הסאונדים, הלופים והסמפלים הזמינים אצלנו באתר הינם באיכות האודיו הגבוהה ביותר: 16-24BIT. סאונד איכותי, קל לתפעול ליצירת מוזיקה שנשמעת טוב יותר!

מה זה סמפלים?

סמפל זה דגימת סאונד למעשה, מפיקים רבים בעולם לא יוצרים בעצמם מאפס את כל הסאונד ומשתמשים בסמפלים. לדוגמא: מתופף הקליט סשן של תופים ולאחר מכן המפיק שהקליט אותו חותך את התופים ומסדר תיקייה של סאונד רק של קיק, רק של סנר, רק של מצלתיים וכו'.. בצורה זו המפיק יוכל בעתיד להשתמש למשל רק בקיק שהוא הקליט בהפקה אחרת ובכך כל הסאונד הטוב שהוא ערך והקליט יישמר. כנ"ל לגבי לופים וסאונדים של כלי נגינה שונים כמו גיטרה, פנסתר, כינורות, חצוצרות ועוד..

למעשה תיקיות סמפלים וסאונד איכותיות הם הדבר הבא בעולם ההפקה המוזיקלית. דגימת סאונד איכותית שהוקלטה עם הציוד הטוב ביותר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, יוכלו להביא אתכם למקום אחר ברמת ההפקה.

איך מקבלים את הסמפלים?

לאחר שתבצע את התשלום על חבילת הסמפלים המבוקשת, אנו נכין לך קישור להורדה תוך זמן קצר שלאחריו תקבל באופן אוטומטי קישור למרכז ההורדה המאובטח שבו תוכל להוריד את החבילה שהזמנת באופן מיידי. כל חבילות הסמפלים שלנו מגיעות כקבצי zip דחוסים, כלומר ניתן להוריד את הרכישה שלכם מהר יותר, בצורה מסודרת וביעילות רבה יותר. כדי "לפתוח" את הקבצים שלך אתה רק צריך תוכנה חופשית כמו WinZip או בתוכנת WinRar (תוכנות חינמיות). ברוב המקרים במחשבים החדשים כבר יש יישום "unzip" מותקן מראש.

לא רואה שקיבלת קישור לאחר רכישה? ייתכן שתצטרך לבדוק את תיקיות הספאם / זבל שלך בהתאם לספק שירותי הדוא"ל שלך (Yahoo, Hotmail ו- Gmail וכו ').

איך זה עובד?

אתם יכולים לחפש את כל חבילות הסמפלים והסאונדים באתר שלנו. תוכלו לקרא את כל המידע על כל חבילה, לשמוע דגימות ממנה, לראות את התיקייה שתקבלו ועוד..כמו כן, אם אתם תרצו לרכוש את המוצר תצטרכו פשוט ללחוץ על "הוסף לסל". לאחר מכן פשוט צריך למלא פרטים אישים, לשלם בביטחה בפייפאל ולקבל תוך זמן קצר את הקובץ ישירות למייל הפרטי שלכם. אנו רואים שלקוחות רבים נהנים לקבל את המוצר מיד לאחר הרכישה.. אנו בעידן מודרני ולא צריך לחכות שהדוור יגיע, תנו למוזיקה שלכם שדרוג רציני מיד לאחר הרכישה באתר! לאחר שקיבלתם את התיקייה, בחרו את הסאונד המבוקש שבו תרצו להשתמש ותגררו אותו לתוך תוכנת העריכה שלכם. ניתן גם לבצע בקלות ייבוא (IMPORT) מתוך סרגל הכלים.

קצת על אפשרות התשלום

כל שעליך לעשות הוא לבחור את החבילה שאתה מעוניין לרכוש, ללחוץ על "קנה" ולהשלים את תהליך התשלום. ניתן גם להחליט להמשיך בכדי לרכוש מוצרים נוספים. לאחר שתהיה מוכן תלחץ על לחצן העגלה / תשלום. תוכל לראות שהמוצר שבחרת כבר התווסף לעגלת הקניות.

לאחר שתמלא פרטים אישיים תוכל להמשיך ולרכוש את המוצר. אתה יכול לבחור לשלם באופן מאובטח באמצעות PayPal או עם כרטיס האשראי שלך (אתה לא צריך חשבון PayPal לבצע תשלומים).

לאחר השלמת העסקה, אתה תקבל בדוא"ל קישור ייחודי להורדה , כך שתוכל להתחיל להוריד את חבילת הקול שלך באופן מיידי ולהשתמש בה באופן מהיר במוזיקה שלך.