סמפלים ודגימות להורדה: צלילים וסאונד חובה לכל מפיק

סמפולים של סאונד
אילו יתרונות יש לשימוש בסמפלים?
14 בינואר 2019
סמפלים להורדה
מדוע מפיקים משתמשים בסמפלים ולא מקליטים את הסאונד בעצמם?
5 ביולי 2019

כבר מספר רב של שנים שכל מפיק מוזיקאלי משתמש בסמפלים הכוללים כלי נגינה, אפקטים קוליים קולות רקע ועוד אלמנטים נוספים המקלים על עבודת יצירת השיר.
חבילות סמפלים להורדה מהירה ונוחה הם דרישה לכל מפיק, סמפלים באיכות סאונד גבוהה ומאפשרים לכל יוצר מוזיקה להפיק את היצירה המקורית שלו.

סמפלים או לא להיות

מההפקות הזולות ביותר ועד להפקות היקרות, מפיקים מוזיקאליים בארץ ובעולם משתמשים בחבילות סמפלים, דגימות סאונד המרוכזות בחבילה ומחולקות לנושאים.
מספיקה פעם אחת להשתמש בסמפלים כדי להבין את הרעיון מאחורי השיטה, בכל זמן ובכל מקום בעולם ניתן להקליט דגימות סאונד וקול מכל הסוגים: דגימת קול של גיטרת בס, צלילים, לופים, אפקטים קוליים שונים, ביט בוקס, קולות רקע, סנר תופים, דיסטורשן גיטרה חשמלית ועוד שלל אפשרויות מוזיקאליות – הקלטות הסמפלים האלו נרכשות על-ידנו ב  samples, מונגשות, מפורטות וזמינות להורדה מהירה.

הקלטת צוות נגנים, ביטים וכלי נגינה שונים יקרה מאוד ובמרבית המקרים יוחלט לרכוש סמפל קיים כדי לבנות יצירה מוזיקאלית.
המפיק הבוחר בסמפלים להורדה, חוסך זמן רב ומקצר את תהליך יצירת המוזיקה באמצעות לופים וסאונדים שהוקלטו על-ידי מומחי סאונד. בסמפלים השונים משתמשים למוזיקה למתחילים ועד בשירים המוכרים ביותר.
באמצעות הסמפלים ניתן ליצור ללא מגבלת רעיונות ואפשרויות כל יצירה, בז'אנרים שונים, בנוחות ושקיפות פרטים ותשלום וכן להוריד למחשב או לנייד במהירות.

סמפלים: זול יותר – קל יותר

סימפולים גיטרה

סימפולים גיטרה

אצלנו ב samples, אין פשרות על מגוון הסמפלים ומספר וסוג החבילות מתעדכנים וגדלים עם הזמן. המפיקים המוזיקאליים בעידן הישן נאלצו לשכור צוות נגנים יקר וכל ביט, קיק או סאונד רצוי היו צריכים להיות מוקלטים מחדש ובאופן בלעדי לכל מפיק ואולפן הקלטות.
כבר מספר רב של שנים, מפיקים רבים משתמשים בסמפלים להורדה כדי לשלב כלי נגינה שונים, אפקטים קוליים ודגימות סאונד שונות כדי ליצור את המוזיקה המקורית בהתאם לרצונות והצרכים שלהם.
כעת כל מה שנדרש ממפיק מוזיקלי הוא שילוב נכון של סמפלים שונים, זמר או זמרת ברמה גבוהה ואולי גם הם יצליחו ליצור להיט שיהפוך את המדינה ואולי ישגע את העולם.
באמצעות תוכנות יצירת מוזיקה כדוגמת פרוטי לופס, אבטלון, פרו-טולס, קיובייס ועוד, כל מפיק יוכל לערוך ולבצע סימפול ללא הגבלה.

צוות אתר samples מספק את הסמפלים האיכותיים ביותר המגיעים באיכות אודיו 16-24BIT, סמפלים בחבילות מגוונות ומוזלות, בפירוט מורחב ונוח עבור כל חבילת סמפלים ואפילו חבילת תופים לדוגמה הכוללת סמפלים חינם.

שם המפתח בעולם הסמפלים? גיוון ונגישות

במחשבה על המפיקים המחפשים סמפלים מגוונים בהורדה נוחה, נגישה ושקופה ב samples שמנו למטרה להנגיש את כל המידע עבור כל דורש.
ב samples תוכלו למצוא את מגוון רב של סמפלים, פירוט מחיר לכל חבילת סמפלים להורדה, סמפלים מתיוגים ומסודרים בהתאם לצריכים של מפיקי המוזיקה השונים, כל חבילת סמפלים כוללת מידע מלא ומפורט, אפשרות שמיעה מקדימה טרם הורדת החבילה ואף תמונה מקדימה המציגה את תכולת הקובץ הכולל בתוכו מגוון רב של סמפלים.

מלבד המחירים הזולים, השקיפות וההנגשה כל חבילת סמפלים להורדה ניתנת לרכישה מאובטחת דרך PayPal  או כרטיס אשראי ולקבל את הסמפלים שרכשתם בקובץ הורדה מאובטח לדואר האלקטרוני אותו הזנתם במערכת.
סמפלים להורדה מאפשרים לכל מפיק מוזיקאלי ליהנות מהפקת מוזיקה נוחה, מהירה, זולה ומגוונת מבעבר, בתהליך שקוף, מהיר ומאובטח.

Samples
Samples
אתר Samples הוקם במטרה לספק למפיקים ויוצרי מוזיקה ספריות סאונד איכותיות ותיקיות סמפלים מקצועיים שאיתם הם יכולים להשתמש בהפקה שלהם ולשדרג אותה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן