אילו יתרונות יש לשימוש בסמפלים?

סינטיסייזר חינם מאיתנו
האם מפיקים משתמשים בסמפלים או יוצרים הכל מאפס?
9 באוקטובר 2018
סמפלים למפיקי מוזיקה
סמפלים ודגימות להורדה: צלילים וסאונד חובה לכל מפיק
24 במרץ 2019

אפקטים קוליים, גיטרה בס, תופים, ביט בוקס, קולות רקע ועוד- הם רק חלק מעולם הסמפלים, הלופים ודגימות הסאונד עבור יוצרי ומפיקי המוזיקה בארץ ובעולם. חבילות סמפלים להורדה מציעות יתרונות רבים למפיקי מוזיקי ולדיג'יים ברחבי העולם.
דגימות של סאונד המגיעות בחבילה גדולה, יצרו מהפכה בעולם הפקת המוזיקה ומאפשרות לכל יוצר ליצור ביטים ולופים מגוונים, באיכות הגבוהה ביותר ובהורדה נוחה.

מוצר צריכה בסיסי

ליבת רעיון הסמפלים והנקודה היוצרת את ההיתרון הגדול ביותר, היא עצם העובדה כי הסמפלים מקצרים ומגוונים משמעותית את העבודה של מפיקי המוזיקה.
אבולוציית הקלטת המוזיקה החלה מהקלטת תזמורת אחת אחידה, עברה להקלטת כל כלי נגינה בנפרד וכיום כל מפיק מוזיקלי בשוק משתמש בסמפלים להורדה, החותכים סשן נגינה לגורמים ובאמצעות זה ניתן להפיק מוזיקה מגוונת, לשנות בהתאם ולהשתמש בקטעי הסאונד עבור פרויקטים נוספים אחרים.
במרבית השירים כיום ניתן לשמוע סמפלים מגוונים המגיעים מהקלטות שונות, סנר מתופים בהקלטה אחת ישתלב עם דיסטורשן אפקט של גיטרה חשמלית מהקלטה אחרת.
והאפשרויות? בלתי נגמרות.

לסמפל מוזיקה

העידן הנוכחי: מגוון יותר – זול יותר – מהיר יותר

באמצעות הורדת סמפלים באיכות אודיו גבוהה (16-24BIT), המפיק המוזיקלי פותח לעצמו דלת לאפשרויות יצירת מוזיקה מגוונות.
בעידן הסמפלים החדש, המפיק המוזיקלי יכול לבחור את הקיק האהוב עליו מתוך מבחר עצום, לשלבו עם אפקטים קוליים לטעמו, להוסיף דגימה של פריטה מתאימה על גיטרה בס ולשזור אפקטים קוליים היוצרים יחדיו קטע ייחודי משלו.

הסמפלים מאפשרים למפיק המוזיקלי ליהנות מצוות נגנים, כלי נגינה וביטים שונים – מבלי להעסיק אותם ולשלם עבורם סכומי כסף גדולים. כל מפיק מוזיקלי יכול להשתמש בחבילות סמפלים שונות, סאונדים ולופים שהוקלטו על-ידי אנשי מקצוע שונים, באזורים שונים בעולם ובזמנים שונים – וליצור יצירה מקורית ואף את הלהיט הבא.
באמצעות הורדת סמפלים נוחה באיכות האולפן הגבוהה ביותר, כל מפיק מוזיקלי הופך לבעל כוח אדיר ובזריזות. כל מה שנדרש הוא רק בחירת חבילת סמפלים מתאימה והורדה נוחה בעמוד החבילה הרצויה.

אם כולם מורידים סמפלים והאפשרויות כל כך קלות, אז מה הטריק?איפה התחרות בתחום?
בין היתר, מפיק מוזיקלי מקצועי אמיתי ימדד ביכולות שלו לשלב סמפלים רבים שונים למוזיקה אותה הוא יוצר וכיצד הוא משלב את הסמפלים בצורה המקורית ביותר בתוכנות עריכת הסאונד הנפוצות כדוגמת אבטלון (Ableton), קיובייס (Cubase) ועוד.
מלבד חבילת הסמפלים בתופים בחינם אותה אנו מציעים לקהל הרחב, כל חבילת הסמפלים מוצעות במחירים מוזלים ובאיכות הגבוהה ביותר.

תיקיות סאונד למפיקים

שקיפות היא שם המפתח

אנו ב  samples מציעים לכם את הסמפלים המגוונים והאיכותיים ביותר, אנו מודעים לעבודת המחשבה הרבה אותה מבצעים המפיקים טרם ההורדה ולכן חשוב לנו לספק עבורכם את כל השקיפות לצורך בחירה מדויקת והורדה נכונה.
כל חבילת סמפלים מתויגת בהתאם, כולל מידע ומפרט מלא על כל החבילה, ניתן לשמוע דגימות טרם ההורדה ואף ניתן לראות הצצה מתוך קובץ הZip.

את הסמפלים המקצועיים ב- samples ניתן לרכוש ברכישה בטוחה, באמצעות PayPal או כרטיס האשראי וזה לאחר הוספת המוצר לסל ומילוי פרטים אישיים. לאחר הרכישה, כל הסמפלים שבחרתם לרכוש יגיעו אליכם בקובץ הורדה ייחודי ומאובטח לדואר האלקטרוני אותו הזנתם.

עידן הסימפול הביא איתו יתרונות רבים כדוגמת גיוון מוזיקלי ואפשרויות סאונד עצומות, עידן זה מאפשר לכל מפיק מוזיקלי ליהנות מסמפלים זולים ואיכותיים וליצור מוזיקה מקורית לקהל היעד.

Samples
Samples
אתר Samples הוקם במטרה לספק למפיקים ויוצרי מוזיקה ספריות סאונד איכותיות ותיקיות סמפלים מקצועיים שאיתם הם יכולים להשתמש בהפקה שלהם ולשדרג אותה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן