הפקת מוזיקה באולפן בזמן הקורונה? אתם חייבים חבילות סמפלים!

סמפלים להורדה
מדוע מפיקים משתמשים בסמפלים ולא מקליטים את הסאונד בעצמם?
5 ביולי 2019
מפיק מוזיקלי
למה מפיק מוזיקלי צריך להשתמש בסמפלים ודגימות מוכנות?
5 באוגוסט 2020

בידוד והסגר בתקופת הקורונה הם לא דברים מעודדים, למרות זאת ניתן לנצל את הזמן הרב בבית ליצירה והפקת מוזיקה באולפן הביתי שלכם.
אם אתם מפיקים מוזיקה בבית או באולפן מקצועי אתם חייבים חבילות סמפלים להורדה לשימוש בעריכת המוזיקה ובאיכות סאונד גבוהה.

פעם אם הייתם אומרים בידוד כולם היו חושבים על "בידוד רעשים" או "בידוד אקוסטי" אך היום כל מפיקי המוזיקה יודעים שבידוד זה למעשה שאף לקוח לא יכול להכנס לאולפן ולמעשה האולפן צריך להיות סגור אם הוא לא אולפן ביתי בתוך הבית שלכם! ולכן, דווקא עכשיו יש לך זמן פנוי להפיק מוזיקה מהאולפן הביתי או המחשב הביתי ואנו נסייע עם חבילות סמפלים ודגימות סאונד איכותיות!

מפיק מוזיקלי בתקופת נגיף הקורונה

מפיק מוזיקלי בתקופת נגיף הקורונה

סמפלים להורדה בתקופת הקורונה

סמפלים הם חובה לכל מפיק, בתקופת הקורונה הם פתרון מעולה לסאונד כלי נגינה כדוגמת גיטרה בס, לופים, אפקטים קוליים, לופים, קולות רקע וצלילים שונים מגוונים לבחירתכם.
שימשו בסמפלים אינו שאלה בכלל, השימוש הוא נוח מהיר וזול ונעשה כמעט על-ידי כל מפיק מוזיקה, בתקופת הקורונה חלה עלייה בשימוש בסמפלים.
עקב השימוש הגובר בסמפלים בתקופת הסגר והבידוד, צוות אתר Samples דאג עבורכם לחבילות סמפלים מגוונות ומהירות להורדה.

הפקה עם סמפלים היא זולה, נוחה ומתאימה לתקופה

עכשיו בהסגר / בידוד שאי אפשר להביא נגנים לאולפן סמפלים ודגימות סאונד הפכו למצרך היקר ביותר לכל מפיקי המוזיקה בארץ ובעולם! לדוגמא: נגן תופים לא יכול להגיע לאולפן שלכם להקליט את המקצב? אז פשוט לוקחים דגימות סאונד של תופים או לופ איכותי מוכן ושמים אותו בתוכנת העריכה שלכם ובכך משלבים סמפלים מעולים באיכות מצוינת שנשמעת כאילו הנגן בדיוק עכשיו סיים את סשן ההקלטה שלו..ותאמת? הסמפלים נשמעים יותר טוב מהמציאות כי הם כבר ערוכים מבחינת סאונד והוקלטו באולפנים הגדולים בעולם!!

אולפן הקלטות ביתי קורונה

אולפן הקלטות ביתי קורונה

בתקופת הקורונה כל המפיקים עתידים לעלות את אחוז השימוש שלהם בסמפלים, העובדה שלא ניתן לזמן נגנים להקלטה ליצירת קטעי סאונד מקוריים משלכם – מחייבת אתכם לחשוב מחוץ לקופסה ולהשתמש בחבילות סמפלים באיכות גבוהה לעמידה ביעדים המוזיקאליים שלכם או של הלקוחות שלכם.

נתון נוסף חשוב הוא העלות של הסמפלים מול הקלטה הסאונדים בעצמכם, בכל יום רגיל מפיקים רבים בוחרים בסמפלים לא רק עקב המגוון הרב, מהירות שילוב הסאונדים במוזיקה ונוחות ההורדה המהירה – סמפלים הם פתרון זול ובאיכות גבוהה.
דווקא בתקופת הקורונה כאשר הזמנות העבודה לאולפנים נמוכה יחסית לימים רגילים, שימוש זול ונוח בסמפלים הוא בדיוק הפתרון שכל מפיק מוזיקאלי צריך.
בתקופת הלחץ הכלכלי חייבים לחשוב על כל שקל שמוציאים במסגרת עבודה כמפיקים מוזיקאליים, בחירה בסמפלים במחירים זולים היא מחייבת כל מפיק מוזיקאלי המעוניין בסאונדים איכותיים וככזה היודע להתנהל כלכלית ויצירתית בזו זמנית.

באמצעות תוכנות העריכה המקצועיות תוכלו לשלב את חלקי ההקלטה המקוריים שהצלחתם להקליט טרם הסגר והבידוד או קטע הזמר/ת בלבד.
לאחר מכן תוכלו להוריד חבילות סמפלים ולבחור אילו סמפלים יתאימו לכם למוזיקה אותה אתם יוצרים, את הסמפלים תשלבו בתוכנת עריכת הסאונד המקצועית איתה אתם משתמשים בדיוק כמו כל קטע כל מקורי שהקלטתם בעצמכם לפני.

איך ניתן לרכוש את הסמפלים להורדה?

מפיק מוזיקלי בהסגר

מפיק מוזיקלי בהסגר

באתר Samples רכישת הסמפלים היא פשוטה, נוחה ומהירה וכך גם הפרטים המקדמים טרם ההורדה.
באתר קיים מגוון גדול של סמפלים מסוגים שונים.
טרם התשלום וההורדה תוכלו לאתר את חבילות הסמפלים המתאימות לכם בהתאם לתיוג הקטגורי, לקרוא את המידע המלא אודות הסמפלים, לשמוע קטע לדוגמה מתוך החבילה ולקבל תצוגה מקדימה מתוך רשימת קבצי הסאונד בקובץ ההורדה.

רק לאחר שאתם בטוחים בחבילת הסמפלים שאתם רוצים, תוכלו לשלם על חבילות הסמפלים שהורדתם באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PayPal במחירים נוחים לכל כיס של מפיק מוזיקאלי. לאחר הרכישה תקבלו את החבילות שרכשתם באמצעות קובץ הורדה מאובטח לכתובת הדוא"ל שהזנתם במערכת אתר Samples.

Samples
Samples
אתר Samples הוקם במטרה לספק למפיקים ויוצרי מוזיקה ספריות סאונד איכותיות ותיקיות סמפלים מקצועיים שאיתם הם יכולים להשתמש בהפקה שלהם ולשדרג אותה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן