האם מפיקים משתמשים בסמפלים או יוצרים הכל מאפס?

הפקת ביט דאבסטפ
סמפלים לדיג'יי ולמפיק מוזיקלי
30 במאי 2018
סמפולים של סאונד
אילו יתרונות יש לשימוש בסמפלים?
14 בינואר 2019

סמפל היא חתיכת בסיסי של hiphop. זה בעצם איך hiphop התחיל. DJ היה לוקח את חיתוכי הביט של פאנק או תקליטוט דיסק והם היו חוזרים על חלק זה.

מנהג זה הוא המשיך עד היום עד היום עם מידה ניכרת של מקבלי ניצול בדיקות בעבודתם. ג 'יי דילה הוא השם הכי גדול שאני יכול לתת לך לגבי סמפלס.

ברור שאני לא יכול להיות צודק, אבל אני חושב שהתרבות הזאת נובעת מן האופן שבו מידה ניכרת של יצרני היפ הופ מוקדם לא היה משמעותי יותר מאשר מכונת תוף כמו גם דוגם. בימים אלה אנשים רבים מספקים במחשב (כולל את עצמי) ויש שפע של VST (Virtual Studio חדשנות, בסיסי סינתיסייזרים מבוססי תכנות) מה שהופך את זה פשוט לעשות משהו ללא כל הכנה. בכל מקרה, יש תחושה של גאווה שיש את היכולת להפוך דוגמה ולעשות משהו חדש עם זה. זה לוקח רמה מסוימת של יכולת ומישהו מוכן לנצל בדיקות דמיון, בדרך כלל מקבל מידה ניכרת של כבוד של חבריו.

הפקת מוזיקה באולפן הקלטות ביתי

הפקת מוזיקה באולפן הקלטות ביתי

(ביסודו של דבר כל יצרנית משתמשת בבדיקות עם זאת, כולם משתמשים בחבילות תוף שהם מוצאים באינטרנט, אשר טעון עם מגוון רחב של בדיקות, אבל בכל מקרה, אני מסכים שאתה לא מדבר על סוגים אלה של בדיקות.)

ניצול הבדיקות הוא לא דמיוני לאור העובדה כי זה לוקח טווח מסוים של יכולות יש את היכולת להפוך דוגמה. ואכן, אפילו שונאי קנייה ווסט מתייחסים לדור של קניה מאחר שהוא מנהל עם הדוגמאות.

ואכן, רבים וקופצני היפ לקפוץ לנצל בדיקות. הייתי מעז לומר ולומר כי חלק גדול של מוסיקה לקפוץ ירך ששמעת אי פעם נעשה עם בדיקות. היפ להקפיץ הוא ילד פרסום לסמפל, ואת הסיבה החוקים נעשו לגבי מבחן לנצל. כמו כן, זה יכול בהחלט לטעון כי נוכחות פשוטה של ​​מוסיקה להקפיץ היפ ותרבות ניתן לייחס באופן ישיר לסמפלים.

הדוגמה הנוכחית להפיק תועלת הופיעה דרך תוף בדיקות. בפרט, "מעברי".

קטעי קול קצר, ככלל 4- 8 ברים, בסביבות 100 BPM. הפסקות הראשונות שמקורן לרעוד רשומות שנעשו בסוף שנות ה -70. הם היו (בדרך כלל) החלקים של המנגינות לאחר המקהלה השנייה, כאשר התופים ניגנו סולו עבור כמה ברים, הידוע גם בשם "תוף הפסקה" או "התמוטטות". Djs בניו יורק, עם שני כפילויות, ו שני פטיפונים, היה משחק אלה תוף קצר מוחץ את הרוח בחזרה בין קבוצות בעת ששיחק בכיכר כינוסים מאז זה היה החלק האהוב ביותר את המנגינות לאנשים ספציפיים כדי לעבור אל אלה היו מסווגים "B- צעירים" או "לשבור צעירים" ואת מה שהם עשו היה ייעודי "ברייקדאנס", זה נקרא כי מאז לך לנוע על הפסקה.זה היה מגיע כל מה שאתה חושב על מוסיקה לקפוץ היום.

אז באמת, מקבלי קפיצה הירך בהחלט לנצל הפסקות. אני לא מתכוון להתייחס לכל מה שנותר מן החקירה.

הציפייה הזאת היתה שימושית.

תשובה קצרה: יש כאלה, חלקם לא '

לא כל כך הרבה לספק את הכל "מתחיל ללא עזרה מבחוץ", אשר ידרוש על ידי גדולים לשחק ולהקליט או לשחק, לבדוק ולהקליט.

רוב התופים שאתה שומע ברדיו לא נבדקים על ידי היצרן, אלא כלולים עם מעט ציוד או תכנות; אלה ידועים "צלילים משומרים". כנ"ל לגבי מפתחות, סינתיסייזרים, וכל מוצק כי הוא לא מכשור ייחודי.

נכון לעכשיו, זה לא אומר שאין סמים ו גישות דמיון לקחת את הקולות האלה, ניצול ערוצים / שילוב קול אחר, להפוך אותם אחד מסוג. זה רק מרמז כי הקולות אינם, במובן המקובל, בדיקות.

כמה מנגינות להקפיץ היפ לנצל בדיקות של פאנק, דיסקו, ג 'אז, נשמה, או לרעוד רשומות. אחרים לא. זה פשוט מסתמך על מה שמניע את האומן בזמן שהם עושים. דוגמה להיות "בלתי דמיוני" אינה רלוונטית. השואל הוא החלת שלו או שלה נטייה קדומה נגד מסוים מסוגנן נתמך על ידי בעל מלאכה. אומנות הוא מסוגל לעשות משהו חדש ונע עם משהו ישן, פה ושם התעלמו. הפיכת מוסיקה מדהימה מכל צליל ייחודי או מבדיקות (אשר יכול להיות הרבה יותר קשה) הוא לא מבחן פשוט, והוא ללא ספק יצירות אמנות משכנעת.

הוא מסתמך על מה היית רוצה לעשות עדיין את רוב מקבלי היפ- הופ להקפיץ ולנצל מבחנים מאז זה הוא האמצעי שבו קפיצה היפ נוצר, על ידי פעימות מייגעת מנגינה הספר הישן ויניל, ולכן זה ייראה כמו אחד מנהג עם זאת הגיל ממשיך לפתח אותו ומוסיף כמה מוסיקה אלקטרונית אליו כמו כמה סינתיסייזרים ו 808 בס כדי להפוך את הדברים מרתקים גם. קניה ווסט הוא אחד הבוחנים על קפיצת הירך הנוכחית, כי כאשר אתה לצלול עמוק יותר לתוך האמנות שלו, הוא פה ושם משתמש בקולו ככלי ואני לדמיין שזה מוזר מאוד. סיום, טבעי = מבחן, חיתוך קצה = כלי תכנות ותופים.

Samples
Samples
אתר Samples הוקם במטרה לספק למפיקים ויוצרי מוזיקה ספריות סאונד איכותיות ותיקיות סמפלים מקצועיים שאיתם הם יכולים להשתמש בהפקה שלהם ולשדרג אותה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן